onsdag 27. september 2006

Vi flytter inn - i morra!!

Vil bare si at vi har avtalt å møte selger for å ta over leiligheten i morgen klokken seks!! Vi GLEDER oss!

Mens jeg er her kan jeg jo informere om at jeg HAR fått jobben hos MMI - (..nå ble det mye STORE bokstaver her!) - og har vært på opplæring der i dag. Tror det blir veldig greit, skal skrive litt mer om akkurat hva jeg gjør etterhvert.

Det viktigste er at vi får leiligheten i morra! Kjører og henter flyttelass på fredag, så er vi i hus i helga! KONGELIG!

1 kommentar:

Thor-Aage sa...

Gratulerer!
Godt at dere er kommet i eget hus som det heter. Har så vidt kommet meg på nett igjen og ville bare hilse på dere her.
Skal bli koselig å se innom dere og se hvor lekkert dere har det.
Nå kan jeg også skrive ÆÆææ ÅÅåå og øøØØ

vi høres etterhvert
pappa

Blog Widget by LinkWithin