lørdag 16. september 2006

VI har kjøpt!!

Da er vi herved gjeldsslaver! I går gikk vi til innkjøp av denne smukke 52 kvadratmeter store leiligheten på Torshov:
Badet ble pusset opp i 2006 - trenger ikke å gjøre noe der på noen år..
Her er soverommet -ikke så ille det heller?

Og stua vår - velkommen på besøk!

Flytter inn om to uker - og vi er jo igrunn glad for kjøpet. Selv om det ble dyrt, fryktelig dyrt. Faktisk står det i annonsen nå at den ble solgt til rekordpris, heldigvis har vi sett mange leiligheter gå mer over takst enn vår - i samme område. Vi overlever vel. Angrer nok ikke når vi har flyttet inn. Lev vel!

4 kommentarer:

Anonym sa...

SÅ VANVITTIG KUL LEILIGHET DERE HAR FÅTT!!!!!!!!!!!!!

jeg er skikkelig misunnelig.En sånn vil jeg når jeg blir stor.Det så i hvertfall ut som om den hadde nok plass til dere. Ser ut som om dere kommer til og få det fint der. hvor mye kostet den egentlig?
Jeg har ikke peiling men det bryr ikke jeg meg så mye om, bare dere får det fint der. Jeg skal nok få mamma til og skrive en komentar her. Nå har jeg ikke noe mer på hjertet så nå er det bare og si:hadet bra til vi ses igjen!!!!

Unknown sa...

Gratulerer så mye, dette så fint ut! Godt å få sitt eget, så får dere være sparsomme på andre områder.
Håper dere vil trives i Oslo og få utfordringer i den menigheten der dere går.
Lykke til fra Tante.

Unknown sa...

Shit!!for en bra leilighet! skal sei..Dere kan leve som de prinsene å prinsessene dere er..kjenner forresten at jeg gleder meg til mini-kristin-og-gunnar kommer!glem aldri at jeg var (litt) med på å bringe dere sammen;) liker iallfall å tro det. Vi må sees snart, snupp! puss

Ingrid. sa...

Gratulerer! Leiligheten ser nydelig ut!

Blog Widget by LinkWithin