søndag 10. september 2006

Den som venter..

Ettersom vi har fått stadfestet at det fortsatt er folk som er innom bloggen vår, er det ingen grunn til å ligge på latsiden når det gjelder oppdateringer!

Først vil jeg bruke anledningen til å beklage at vi har – nettopp – ligget på latsiden her på bloggen. Grunnen til det er at det ikke har skjedd så mye i det siste, vi føler liksom at livet er litt ”på vent” av og til. Vi venter på å kjøpe oss leilighet (lån fikk vi i forrige uke!!), vi venter på å flytte til den fremtidige leiligheten, vi venter på at jeg skal få svar på de jobbene jeg har søkt på, på at Gunnar skal få svar fra TV-Inter om hvor lenge han får jobbe der, vi venter på å flytte ut fra gjesterommet til de utrolig snille menneskene vi bor hos - Thor Einar og Elisabeth - det tror jeg de også venter litt på... :) Nå må det sies at vi har det fantastisk koselig her, da - så for den grunn er det ikke absolutt nødvendig å stresse videre. MEN - dere skjønner hva vi mener - blir godt å få sitt eget.

Grunnen til at denne oppdateringen kommer nettopp nå er at nå har det nemlig ”skjedd” noe: Vi har vært på bursdagsfeiring til Julia i Tønsberg! Vi har vært der i helgen og kost oss og slappet av og lekt og løpt masse.

Julia og Kristin bygger med "Geomag" som Julia fikk i bursdaggave

Isabelle viser frem en pyramide som hun har bygget med Geomag

Gunnar viser sine kunster med rokkeringen

Thea og tante Kikka husker

Thea og mamma hviler seg litt på sofaen

Ellers jobber Gunnar mye for tiden, og trives veldig godt. Jeg har ikke så mye å finne på om dagene, men prøver å fylle de med fornuftige ting: Jeg søker på jobber, ser etter leiligheter på nett, og lager sammendrag som Gunnar kan se på når han kommer hjem, jeg jobber litt med det eminente firmaet vårt Brightsight, jeg har fått meg gratis frisørtime til onsdag klokka 10, jeg har som mål å lære meg hekling pluss utvikle mine strikke-talenter (har lånt bøker av søster Elin i Tønsberg), jeg skal kjøpe meg bok for å lære web-design, og jeg skal lage ny ”header” her på bloggen slik vi hadde på den forrige. Så her er det mye å følge med på fremover! :) Vi blogges!

3 kommentarer:

grethe sa...

Hei dere! Snakket saa vidt med Gunnar foer i dag og det var koselig! Det er saa goey aa foelge med paa dere - dere er virkelig mine bloggforbilder - har et stykke aa gaa der... :)
Kristin, jeg synes du virker saa superflink og at du bruker tida di kjempebra! Haaper vi kan faa en anledning til aa bli enda bedre kjent en gang (det gjoer vi sikkert!) vi har liksom ikke hatt det saa lettvint paa det omraadet, enten er dere laaangt unna eller saa stikker vi avgaarde akkurat naar dere kommer hjem til Norge.. Ja ja.. Vi gleder oss til besoek i alle fall! Sikker paa at jobbsituasjonen deres vil bli perfekt ganske saa snart! Ha det fint og nyt det norske (neida jeg har det bra og savner ikke Norge saa veldig enda altsaa...Helt sant :)Ellers hadde jeg sliti litt kan man si..) Stor klem fra Grethe

Unknown sa...

Hei igjen fra Levanger.
Trond Erling og Inger har kjøpt seg leilighet idag, 2-roms leilighet på Kampen. Så nå skal de selge sin på Grønland. Dere får ta kontakt med dem som nettopp har vært på visning!!
Håper at det ordner seg med jobb og hus snart, det er ei vanskelig tid å gå og vente. Lykke til.

Unknown sa...

Glemte å skrive at jeg har starta en blogg jeg også: Utforskertrang heter den: http://utforskertrang.blogspot.com/

Jeg prøver bare for å lære, men så blir det litt mer etter hvert. Vi har en felles på NTNU:
http://masterblogg.blogspot.com/

Så her er det en bratt læringskurve.

Blog Widget by LinkWithin