torsdag 21. september 2006

MMI?

Kontrakten på leiligheten vår er underskrevet av alle parter, og vi venter på overtakelsen i neste uke! Forhåpentligvis får vi nøkler på torsdag slik at vi kan dra å hente flyttelass så snart Gunnar er ferdig på jobb neste fredag. Vi gleder oss!

En annen god nyhet er at jeg kanskje får jobbe for MMI i oktober! Hvert år fra 1. – 31. oktober har de undersøkelser rundt kollektivtransport her i Oslo, og det tenkte jeg kunne passe for meg mens jeg ser meg om etter andre jobber. Så i dag ringte de og spurte om jeg kunne ”stikke innom” kontoret deres i morgen klokken 10. Håper jeg får den jobben, da har vi iallfall to inntekter i en måned.

Et par poster tilbake skrev jeg en liten liste på ting jeg skulle bedrive tiden med mens jeg søker på jobber, og jeg tenkte det var på tide med en oppdatering på hva jeg skulle gjøre, samt hvordan det ligger an.

Søke på jobber – gjør jeg fortsatt
Ser etter leiligheter på nett – har jeg sluttet med, naturlig nok..
Jobbe med firmaet vårt BrightSight – gjør jeg, holder på å lage logo nå, og vi har begynt å tenke på å få oss en hjemmeside.
Gratis frisørtime til onsdag klokka 10 – utført (bilder får komme etter hvert, ikke store forandringer å snakke om)
Lære meg hekling - har prøvd litt men går saaakte fremover

Her er det jeg har fått til så langt.. Er ikke spesielt motiverende å holde på når jeg synes det er litt vanskelig, og de skriver i forordet at ”hekling er den enkleste av alle håndarbeidsteknikker”!!

Kjøpe meg bok for å lære web-design – har bestilt over nettet, er på vei i posten, beregnet ankomst 2. oktober
Lage ny ”header” på bloggen – oppdrag utført!

6 kommentarer:

Kikkis planet sa...

Hei! Det var kjapp kommentar! :)

Har ikke ringt henne enda, har vært å sett litt på nettsiden hennes, man den var ikke ferdig ennå. Tenker å ringe litt tidlig neste uke, jobber litt med en "presentasjon" av meg selv som jeg kan sende de på mail etter å ha snakket med de. Skal si fra når jeg har ringt!

Anonym sa...

Heisann! Grattis med leilighet! Koslig at det har gått i orden for dere i allefall! Håper det ordner seg med jobb etterhvert også! Vi skal til Molde i bryllup i helga, så da må vi vel se på barndomsheimen din også, Kristin.
Håper dere snart tar en Trøndelagstur! Ønsker dere ei kjempefin helg!!
Beste hilsen onkel Asbjørn og tante Eva

grethe sa...

Wow.. produktivitet altsaa! Det maa jeg si! Du faar ting unna Kristin! Ja begge to i og for seg!
Skulle oenske vi bodde litt naermere hverandre saa vi kunne ha litt mer kontakt.. - men vi faar tro vi sees til jul i alle fall da! Vi skal vaere i Norge fra 18. - 27 desember. Dere maa ha ei riktig god helg! Har forresten ei venninne(Siri) som jobba litt med aa telle hvor mange folk det var paa t-bane og trikk i Oslo (I know - telle telle telle.. He he..), er det noe av det samme du skal gjoere eller er det spoerreundersoekelser og saann kanskje? Siri syntes jobben sin var ganske saa grei tror jeg! Ja ja.. maa slutte naa foer det blir for langt her! Vi snakkes! Klem fra Grethe

Anonym sa...

Hei! Hvor i Oslo har dere kjøpt leilighet? Gratulerer!! Vi bor som sagt i Sinsenveien 21,(du går av ved Rosenhoff også er det 5 min.å gå) dere er hjertelig velkommen!!
skriv en mail til meg Marie_Annette82@hotmail.com eller ring 23232455/95166933. Hadde vært veldig moro å sett deg igjen!

Marie

Anonym sa...

Kjære dere!
Så fint at dere har fått dere et sted å bo. Gratulerer så mye, det tvar moro å høre. Dere har jo litt å betale på nå, men dere er unge og opptimistiske så det går nok fint. Ønsker dere lykke til med jobbsøk og innflytting og alt. Leiligheten så veldig fin ut og dere er i et fint område. Vi bodde to år i Østgårdsgate ikke langt derfra på et rom uten bad. Gud velsigne dere. Klem tante Randi

Unknown sa...

Fint å se at du lærer heklekunsten, det er bare å prøve videre og ikke gi opp!!
Jeg prøver meg på digital kompetanse og du kan nå se om det er noen utvikling der?
Utforskertrang.bloggspot.com

Håper dere får det koselig i deres nye bo. Skjønner at dere teller dager til innflytting.

Blog Widget by LinkWithin