tirsdag 23. mars 2010

Handymen - and woman

Jeg fant plutselig en gammel post fra desember som jeg aldri fikk publisert, så den kan vi jo like godt legge ut nå? For VIRKELIG å understreke poenget om "bedre sent enn aldri"... Så her kommer den altså, skrevet 12. desember 2009:

Den første helgen i desember kom svigermor og svigarfar fra Hamar for å hjelpe oss å legge nytt gulv i gangen vår. Arbeidskarene (egentlig mest Gunnar) var ikke ivrig på en innpåsliten fotograf, men jeg måtte driste meg til noen få bilder. Kort fortalt:

1. Belegget fjernes.


2. Nytt gulv legges.


3. Ferdig gulv i gangen! Ble ikke dette fint så vet ikke jeg!
(Har ikke akkurat stylet for fotografering med støvsugeren i bakgrunnen og masse jakker på knaggene her, men det får heller komme flere bilder senere.)

Til sist et bilde av en liten handy-woman. I alle fall ivrig på hjelpe til!
Snekkere. Monterer kjøkkenskap fra IKEA.

1 kommentar:

AB sa...

Milly er den skjønneste handy-woman jeg har sett :-)

Blog Widget by LinkWithin