torsdag 18. februar 2010

Etterlysning

De av dere som kjenner Milly vet jo hvor glad hun er i Museline.

Museline. Fineste musen vi kjenner.

Jeg har veldig lyst at Lillebror også skal få seg en sånn koseklut til han kommer.


Drømmen om en blå mus. Den til venstre er det jeg har så lyst på!
Her kan dere se beskrivelse av kose-kluten hos produsenten Simba/Nicotoy.

Problemet er at de ikke produserer akkurat den typen lengre! Men jeg har mailet med produsenten, og de sa den kunne fortsatt finnes i butikker som de leverer til: Ringo, Brio, YES! vi leker, Lekeplaneten, Extra Leker, noen Notabene.

Hvis noen kommer over en slik nydelig, blå mus blir jeg veldig takknemlig for tips! Eller om andre kosekluter som ligner - men synes så mange av de jeg har sett blir litt blasse og kjedelige..

5 kommentarer:

Anonym sa...

Dere kan ikke bruke disse?

http://www.ringoshop.no/estore/visvare.asp?vareid=2027&KatId=28

Kikkis planet sa...

Anonym: Takk for tips! Kunne tenkt meg litt mer farger, men disse er et veldig godt alternativ hvis vi ikke finner "drømme-musa"! Den kua var jo ganske tøff.. :-)

Anonym sa...

Heisann! Vi kan vel ikke røpe hva vi har kjøpt, men du trenger ikke ønske deg noen klut da ;) Gleder meg til en liten fetter til:)Og vi tror han vil like gaven. Vi falt pladask/over ende/kjærlighet ved første blikk<3 Klem fra kusine Julia.

Kikkis planet sa...

Hei Julia, så koselig med kommentar fra deg!! Da avblåser vi etterlysningen! Så dere har kjøpt noe til lillegutt allerede? Det var imponerende! Vi gleder oss til å se dere igjen om forhåpentligvis ikke så alt for lenge!
Klem, Kristin

Anonym sa...

My programmer is trying to convince me to move to .net from PHP.
I have always disliked the idea because of the costs.
But he's tryiong none the less. I've been using Movable-type on a number of websites for about a year and am nervous about switching to
another platform. I have heard great things about
blogengine.net. Is there a way I can transfer all my wordpress content into it?
Any help would be really appreciated!

My web site: seo rankings

Blog Widget by LinkWithin