mandag 14. juni 2010

Noe muffins?

Her kommer som Elin etterlyste: bilder av et av mine siste hobby prosjekter: Lekemat, nærmere bestemt muffins! Har blitt inspirert av forskjellige sider på nett som har vist lekemat, men jeg tenkte at dette kan jeg da greie selv! Som tenkt så gjort.


Fem på rad. Har bare laget disse fem foreløpig, får se om samlingen blir utvidet etterhvert.


Sjokolade. Med mint-smak kanskje?


Blåbær-muffins. Med perle-strø.


Ser ganske fristende ut? Silikonformene er fra Europris.



Og her er en fornøyd jente med kakene og komfyren sin!




Veldig tidlig på morgenen dette, derfor de trøtte øynene og Einstein-sveisen! :-)

Nå ønsker vi oss bare et stettfat i tre fra Bestefar som kan passe til de hjemmelagde muffinsene, i stedet for det vi har som er i rød plastikk... ;-)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Fantastiske muffins! Her har du (jule)gavene klare til alle kusinene til Milly og Tobias! Kongegave vettu!

Pssst...skal hviske bestefar i øret ang stettfat...så kommer det nok snart ;o)

Gro

Anonym sa...

Hei og hå!!!
Sånne gode kaker krever et fint fat fra naturen i tre. Trenger bare noen ca mål - cm i daiameter og ca høgde. Skal vel ikke være for stor heller ....

Hilsen fra
Bestefar i Halden

Karibien sa...

buhu....sånne vil jeg og lage!!! får jeg lov? får det uansett ikke til halvparten så bra da men :( du er veeeeeldig flink!!

Kikkis planet sa...

Så koselig at dere synes de var fine!

Gro: Spørs på gaver altså, går forholdsvis sakte å få produsert de foreløpig! I så fall blir det én muffins på hver.. :-) Det er koselig å ha noe å pusle med i alle fall - jeg har jo alltids et prosjekt (eller ti..) på gang!

Bestefar: Skal sende deg en mail med mål og noen bilder! Og igjen er det jo ikke noe hastverk da - hadde bare vært koselig å hatt noe hjemmelaget i stedet for plastikk. Som Gro sier: julegave?

Kari Anne: Det er bare å herme, jeg har ingen copyright på denne ideen! Du får det sikkert til like bra, man må bare ha litt tålmodighet. :-)

Anonym sa...

Jeg har bare én ting å si: amazing!!!!!!!!! Eller jeg har egentlig to ting å si: du er helt rå!!!!!!!!!!!!!
En klem fylt av beundring sendes herved :-)
Ps jeg syns plastikk-stetfatet var kult jeg! Nå får jeg vel bestefar på nakken... ;)
Det ble vel kanskje 3 ting jeg hadde å si det.. ;)
Elin

Anonym sa...

Du er genial, Kristin.Sååå kreativ du er. Det er noe annet enn leker i plast, ja, og så er de jo så gode å ta i! Ikke rart Milly liker å leke med disse.
svigermor

Kikkis planet sa...

Takk takk for fine ord, Elin og svigermor!

Blog Widget by LinkWithin