fredag 18. juni 2010

Milly vs. Tobias

Vi har jo et par blinkskudd fra Milly da hun var baby. Så da tenkte jeg det var litt morsomt å ta lignende bilder av Tobias for å sammenligne! Here we go:


Sovende. Milly.



Sovende. Tobias.




Milly. Under babygym'en.




Tobias. Under babygym'en.



Rosa. Milly. (klikk på bildet for større versjon)




Blå. Tobias. (klikk på bildet for større versjon)



Litt like - men ikke helt som to dråper vann? God helg!

Vi har plassert vår blogg i Oslonorske bloggkart!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, de er jammen like!!! Men så er de jo støpt i samme forma ;o)
Og så har du jo truffet skikkelig blink med disse sammenligningsbildene!
Gro

AB sa...

Morsomt at du har fått til så mange like bilder av de. Kan se de er fra samme blanding ja :-) Nydelige babyene dine :-)

Kikkis planet sa...

Ja - de er jo bare helt nydelige begge to! :-)

Anonym sa...

Hei! De har mange likhetstrekk disse to. Jeg blir så varm om hjertet når jeg ser dem. Koser meg mye med å bare se og se på dem. Disse er jeg farmor til. Så stolt jeg er!
Godklem fra farmor

Blog Widget by LinkWithin