torsdag 2. november 2006

Litt av hvert

God dag ja, begynner å bli en stund siden mannen i huset har oppdatert bloggen her gitt. Man kan trygt si at det skjer MYE for tiden - noe som gjør at bloggen ikke har blitt alt for ofte oppdatert (med unntak av min fantastiske kone som har vært FLINK). Akkurat nå består livet (for oss begge) av jobbing, leilighetsklargjøring, Mosaic, og ekstra jobbing med firmaet vårt. Det har ikke vært mye fritid i det siste - og dermed lite tid til å oppdatere bloggen.

Kristin trives godt i sin jobb som web- og markedsansvarlig for Småbedriftsforbundet. Deilig for ho å ha kommet i fast jobb. Hun har det fint med kollegaene sine, varierte arbeidsoppgaver OG en særdeles kort gåtur til jobb - 5 minutter fra leiligheta vår!
I tillegg blir det litt jobb gjennom firmaet vårt - akkurat nå holder hun på med en logo for Anders-svoger.

Jeg har det godt i TV Inter. Startet som researcher, og på det prosjektet jeg har vært ansatt på fram til nå har jeg også jobbet en del foto. Fremover blir det enda flere spennende oppgaver, nå jobber jeg med manusskisse til en dokumentar vi håper å få solgt inn. Synes jeg lærer kjempemye av å jobbe med de jeg er sammen med, og merker at arbeidsoppgavene jeg får "forbereder" meg på det som kommer senere. Har jo lyst til å jobbe med regi etterhvert.

Ellers holder jeg på med en "candida-sopp-diett". Har visst en sopp i magen som har skapt problemer for meg i flere år.Kroppen har kjempet mot denne soppen - noe som har gjort at jeg i perioder har vært nærmest utslått. Føler meg faktisk bedre etterhvert, selv om dietten (som inkluderer soppdrepende tabletter + X antall andre greier) ikke er over før ved juletider. Nedturen med dietten er at jeg ikke kan få i meg sukker, gjær og melk - og da er brått ganske mange matretter ekskludert. Det værste er at jeg ikke kan spise sukker seks uker etter jeg er ferdig med dietten, so long marsipanbrød.

I leiligheta skjer det mye for tida, har lånt bilen til mamma og pappa denne uka, og fått inn det meste av møbler. Nå mangler det bare å få montert opp resten, ommøblere litt på soverommet, og SÅ blir det forhåpentligvis tid til å få i hvert fall et minimum av fritid.

Lang blogg det her - neste gang satser vi på litt bilder og greier. So long..

4 kommentarer:

Gro og Thor-Aage sa...

Hei på dere.
Det var jo en informativ logg. Mye nytt der ja. Flott at Kristin har fått fast jobb som ho trives med. Flott med så kort vei som 5 minutt, midt i smørøyet får en si.

Eget firma i full aktivitet også, så det skjer mye. Håper du kommer dit du ønsker du også Gunner - å få jobbe med regi. Høres veldig spennende ut.

Blir vel ikke til å kjenne igjen leiligheten når dere får inn alt som skal på plass og dere får ommøblert. Men det er jo veldig trivelig hjemme hos dere da, fra før også.

Ha riktig spennende og hektisk tid framover. Men håper dere får litt fritid også...

Hilsen pappa og Gro

grethe sa...

Heisann!Koselig å lese nytt fra dere, selv om vi jo fikk en liten oppdatering da vi var innom dere. Tusen takk nok en gang for at dere tok i mot oss på så kort varsel, vi satte innmari pris på det, og sov så godt hos dere den natta! Helt annen atmosfære i lufta enn det er i London må jeg si. Det var så koselig hos dere, og vi ønsker dere ALT mulig godt for tida fremover. Gleder oss til å se dere igjen :) Vi har hatt noen koselige dager i Trysil, Hamar og Notodden, som har gått veldig fort, men de har blitt fylt med koselige samtaler, god mat og tid med familien.. herlig.. Litt leit at vi skal reise allerede i morgen igjen, så er litt trist, men glad og fornøyd samtidig. Ikke lenge til jul heldigvis! Vi holder kontakten! Klem fra Grethe

grethe sa...

Hei igjen.. Ville bare si til deg Kristin at du ikke maa ha daarlig samvittighet for at du ikke var oppe da vi kom - skulle gjerne ha sett deg men man trenger jo soevnen sin naar man skal opp tidlig neste morgen + vi ble jo saa forsinket. Saa jeg var glad du ikke venta oppe.. hehe. Ja. Ikke glad for at jeg ikke saa deg da, men glad for at du foelte deg fri til aa legge deg. Ja.. vi sees vel rundt juletider sikkert! Og dere er kjempevelkomne til oss!
Klem klem fra meg

"The Amundsens" sa...

Gøy å lese om hvordan det er med dere! Og det hadde vært så stas å møttes også. Vi skal jo ha konsert 30. november (en torsdag) vet dere, på St.hanshaugen, med koret som både Thomas, Tina og jeg går i. Norwegian Gospel Voices. Kom, kom! Stor klem fra Ann helen

Blog Widget by LinkWithin