torsdag 9. november 2006

I sykdom og sunnhet

Temperaturmåler har vi ikke, men litt hete i toppen er vi definitivt..

Ikke mye nytt eller stor aktivitet her i det siste. Som dagens bilder skal illustrere er vi litt satt ut av spill fra influensa og forkjølelse. Gunnar har vært hjemme fra jobb et par dager, mens jeg hadde min første dag hjemme i dag. Om vi ikke er hverken spesielt friske eller raske, håper vi å være på jobb igjen i morgen begge to.

Har blitt endel kopper med te på meg i det siste.

I helgen derimot håper vi å være i storform - da får vi nemlig besøk av niese Julia! Det gleder vi oss veldig til. Hun skal komme på besøk til oss helt alene, så det skal bli veldig gøy!

Ellers har vi hatt noen spesielle og litt tøffe dager i det siste, siden vi fikk vite i forrige uke at Mette, Gunnars søster og min svigersøster, har fått diagnosen brystkreft. Hun har laget sin egen blogg der hun forteller litt om hvordan hun har det, og holder den som vil oppdatert på hva som skjer fremover. Vi tror og håper alt skal gå bra, men det kan bli noen tøffe stunder fremover. Besøk hennes blogg her, og bli med i kampen!

3 kommentarer:

grethe sa...

Hei kjaere dere! Ja det er ikke saa greit i disse tider med forkjoelelser og alt som er. Ser dere for meg under tepper i sofaen mens dere snufser litt og kanskje titter litt paa tv (ja i dag er dere forhaapentligvis paa jobb igjen da, men hvis ikke saa haaper jeg dere blir friske igjen snart!)Det er jo litt koselig aa vaere hjemme sammen ogsaa selv om det er kjipt aa vaere daarlig da. Vi holder formen her, men det begynner aa bli temmelig kaldt her ogsaa.. I dag var det 7 grader da vi dro til jobb. Tenker paa dere og familien midt oppi alt. Ha en god helg da og kos dere! Klem fra meg

Unknown sa...

Hei.
Håper dere er på beina igjen?
Leit å høre om søstra di Gunnar, skjønner det tar mye energi. Har lest bloggen "Jeg vil leve" og synes det gir en god beskrivelse av opp- og nedturer i spenning. Vår søster Elfrid fikk jo samme diagnose for snart 2 år siden. Godt å vite at vi kan få komme til Gud med våre bønner og anklager. Ber om at dere gjennom dette får kjenne at det er godt å være familie som holder sammen. Og fint for dere at dere ikke er i Australia nå, når sykdom kommer til en familie, er det godt å kunne møtes.
Ønsker dere ei fin helg.

Oline sa...

hei venner! god bedring! håper dere har det bedre..må sees snart. ber for dere og familien. Gud er med!

Blog Widget by LinkWithin