mandag 20. september 2010

Plaster

Milly klemte fingeren sin her en dag, fikk sånn blemme og hun klaget litt over at det gjorde vondt når hun kom borti ting. Så da prøvde vi et plaster på fingeren. Hun var helt tydelig veldig ukomfortabel med det på fingeren og det gikk ca fem minutter, så lå det på gulvet.. 

-Vil du ha plaster med bil på? spurte jeg.
-M-mm, svarte Milly med store øyne. 

Jeg hadde selvfølgelig glemt å kjøpe barne-plaster på butikken, så da måtte jeg lage min egen løsning.


Det enkle er ofte det beste? Bil på fingeren ble det! 


Milly viser fram. Plasteret på fingeren. 



Må også være med. Mine så klart. 



Milly har blitt veldig flink til å holde på for seg selv også, her pusler hun Ole Brumm-spill mens  mamma lager middag. 

Ome Bomman sier Milly. Ole Brumm sier vi. 

Smart bruk av IKEA-krakk må jeg si! :-) 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Greit å dekorere plaster etter behov!
Går fint an for dem som kan tegne.
Du har gitt så tøffe farger på IKEA-krakkene, Kristin!
Det er veldig moro å gjøre saker sammen med Milly. Hun er med for fullt!
farmor

Kikkis planet sa...

Du er så flink å kommentere på innleggene våre du Ingrid, det er så koselig!
Ja - vi gjør det beste ut av det vi har, men nå har vi kjøpt "ordentlig" plaster da.

Blog Widget by LinkWithin