tirsdag 7. september 2010

Godt og blandet

Tiden flyr! Her kommer noen bilder fra oss, godt og blandet.

Milly har fått egen stol! Vippestolen var jo hennes tidligere, men nå har den blitt Tobias sin, så da var det jo bare rett og rimelig at Milly måtte få sin egen. Veldig stas å sitte på den. 

Frokost. Med Barne-TV. 


Ny sekk. Til barnehagen har Milly også fått. 


Som vi skrev i forrige innlegg så har Milly blitt stor jente. Nå sover hun i egen seng som hun kan klatre ut og inn av! Det er veldig kjekt. Legger seg så lett som bare det på kvelden - må ha døra på gløtt da.

Om morgenen er det ikke like lett, da står hun ofte inne hos oss i 5-6 tida. Første morgenen våknet jeg av at det var noe som kilte meg på kinnet - og det var kosekluten Mine (tildl. Museline) som hang over meg og kikket ned.. Noen ganger står hun der i fem minutter og bare observerer - jeg later selvfølgelig som jeg sover.

Første natt i ny seng. Gøy! 


Klar for å sove. Med et godt utvalg av smokker. 


Både jeg og Gunnar har iPhone 4, og Milly synes det er veldig gøy å ta bilder med kamera på den. Telefonen har sånn kamera så man kan se seg selv. I starten var det gjerne slike bilder, 15-20 stk i slengen: 




Eller sånn:

Men så fikk hun mer tak på det, utviklingen ser vi tydelig i denne collagen som jeg har satt sammen (Mellom hvert av disse er det ca 5 bilder):


Siden sist har vi også hatt besøk av niese og kusine Karoline - kjempekoselig! Lørdag tok vi en jentetur til byen, mens gutta ble igjen hjemme.

Fornøyd Karo. Med is, på Oslo City. 

Milly. Også veldig fornøyd. 

I neste post lover jeg ferske bilder av Tobias!


4 kommentarer:

AB sa...

Store jenta som ligger i ordentli barneseng, ikke babyseng lenger. Koslig med litt koseklutoppvåkning da :-)

Anonym sa...

Morsomme bilder. Karolines rene smil etter tannreguleringen er borte, fin jente! Og så du da Milly, godjenta vår.Du har det veldig bra i familien din.Tobias vokser til han og. Syns de bildene du tok var kule, Milly!
Klem fra farmor

Elisabeth sa...

Så koselig oppdatering! Det er så gøy å følge med på bloggen deres. Da følger jeg at vi "er" med i hverdagen deres selv om det er lenge mellom hver gang vi sees.

Klem

Anonym sa...

Haha, utrolig koselig! Jeg ser for meg Milly som aspirerende fotograf!
KLem Karoline!

Blog Widget by LinkWithin