torsdag 19. februar 2009

Helgebesøk og holkeføre

Apropos holkeføre: egentlig er det mest bare snø, men det er da morsomt å prøve seg på et bokstav-rim innemellom...

I helgen var vi på besøk på Hamar - det var særdeles koselig! Men igjen har vi beklageligvis vært alt for dårlige på å ta bilder! Vi fikk ikke en gang foreviget den kommende 14 åring, Jørgen, som vi feiret på lørdag.. Feiringen var jo så festlig at vi glemte hele kameraet. :(

Kaffebesøket på søndag fikk vi derimot dokumentert!
God stemning. Familen Bakke på kaffe og litt til, hos Ingrid og Bergfinn.

Vi måtte jo ta et ordentlig fint bilde av Farmor og Farfar sammen med Milly også!
Mamma måtte leke klovn for å sikre oss et smil fra den minste, de to største greide seg på egenhånd (selv om det sikkert hjalp på smilebåndet der også at Mamma'n hoppet opp og ned og lagde grimaser og lyder). Milly har forresten på seg jakken som Mamma'n har strikket!

Forberedelse. Smekken fjernes, siklet tørkes, oppmerksommheten avledes.

Stolte! Milly har det veldig kjekt sammen med den stolte Farmor og Farfar. (Gunnar er så utrolig flink fotograf!) (Og mamma flink klovn..)

Ellers holder de på å brøyte gata rett utenfor vinduet vårt i dag - endelig - men jeg er skeptisk til hvor mye det har å si ettersom snøen laver ned mens de holder på..

Ustoppelig. Snøfallet gir seg ikke - heller ikke brøytemannskapene!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Milly er sååååå søt. klem fra Julia

Kikkis planet sa...

Vi er så enige med deg Julia! Håper vi ses om ikke lenge!

Charlotte sa...

Kristin, så utrolig koselig at du har blitt følger av bloggen min! Jeg har herved lagt deg til på lista mi over vakker lesning hos andre.-For det er det jammen meg! Det er deilig å se alle de fine bildene av den fine, lykkelige familien! du skriver godt og bildene deres er herlige! Jeg liker særlig det av Milly med "farforeldrene"! :) Nydelig! Med masse lykke!

Anonym sa...

Jeg har jo IKKE fått med meg at dere har vært svært så aktive her inne på bloggen i flere måneder til og med! Så nå har jeg oppdatert meg og sett på alle de fine bildene. Milly er ei fantastisk søt jente! Gleder meg til å se henne i levende live snart!
Og Kristin - så fint det var pynta til jul - og minst like fint var det etterpå med alle de blå detaljene! Skal si det var interiørbladstil der ja! Og barnekroken til Milly ser skjønn ut! Flink mamma (og pappa om han har deltatt i innredningen og da ;) )! Ha det fint videre, så snakkes vi snart! Klem fra Grethe

Kikkis planet sa...

Charlotte: Takk for alle komplimenter, det er hyggelig å høre at du liker lesningen og bildene! Er lett å ta fine bilder når man har et så fint motiv som Milly, vet dere.. :)

Grete: Så koselig at du har fått med deg at vi har kommet oss opp på blogg-bølgen igjen! Sent, men godt. :) Nå har det vært stille en stund, men bare vent - PLUTSELIG er det en ny oppdatering!

Blog Widget by LinkWithin