søndag 19. april 2009

Lett blanding

På tide at mannen i familien involverer seg igjen på denne bloggen! Mye har skjedd de siste månedene som gjør at blogging ikke akkurat har blitt prioritert. Det som har påvirket oss mest etter jul er at mamma fikk en kreftdiagnose for et par måneder siden (noe de fleste faste lesere her sikkert allerede vet). Hun er allerede operert og prognosene er bra! Likevel gjenstår en tøff periode siden mamma nå er igang med cellegift - en enorm påkjenning for kroppen. Godt å vite at  hun etter kuren vil bli helt frisk igjen. 

Ellers er vi igang med å selge leilighet! Har hatt to visninger nå, og håper på salg ibegynnelsen av uka. I utgangspunktet 6-7 stykker som ergira, så får vi håpe det holder til å få en god pris. 

Følg med til uka for da kommer det bilder fra påsken og Milly som nå er igang med å spise grøt! 

All the best, Gunnar.. 

3 kommentarer:

Solveig sa...

Spennende med salg av leilighet! Synes du er veldig optimist når du regner med salg i løpet av uka, eller er markedet blitt friskmeldt? Håper det ordner seg fort for dere og at dere får den prisen dere trenger for neste runde. Gleder meg til grøtbilder, altfor lenge siden jeg har sett snuppa deres (og dere selvfølgelig).
Klem

Anonym sa...

Det var litt rart å lese om" tilfellet" mitt på bloggen, men litt greit også.
Kanskje er det på denne måten jeg kan få sette noen ord på litt av det jeg opplever på denne underlige "reisen" jeg har startet på.
Er veldig takknemlig for alle som bryr seg med å huske på meg, om det er med bønn eller en vennlig tanke.
Jeg har det bra etter de første 4-5 dagene etter første kur. Finner stadig nye ting å glede seg over. Vi opplever nok våren helt spesielt dette året, pappa og jeg. I går var vi på "fuglesafari"
mamma

Kikkis planet sa...

Takk for kommentarer!

Solveig: Vi var nok litt optimistiske med tanke på salg ja, vi sitter her fortsatt og har ikke solgt. :) Men vi er begge veldig rolige og ved godt mot, og tror det vil ordne seg, vi må bare ha litt mer tid. Det var ei ny innom på privat visning i dag, så får vi høre hva hun synes i morra.

Ingrid: Det er så mange som husker på deg! De jeg kjenner som kjenner deg, spør hvordan det går med deg, og sier at de tenker på deg.
Håper du og Bergfinn greier å nyte våren selv om dette står på. Man blir kanskje enda mer takknemlig for små vårtegn i en slik situasjon?

Blog Widget by LinkWithin