torsdag 4. januar 2007

Nytt år

Ai ai ai nå var det jammen på tide med en ny oppdatering! Et nytt år har kommet over oss siden sist, og mye har skjedd. Jeg har hatt en særdeles uheldig start på det nye året - jeg sitter nemlig her og skriver med venstre hånd, den høyre er i gips etter at jeg ramlet på vei til jobb den 2. januar.
De så ikke noe brudd på røntgen, og det var jo gode nyheter. Så nå har jeg fått sykemelding ut uken, og skal til kontroll igjen den 9.

Ettersom det tar litt lang tid å skrive med en hånd tenkte jeg å ta mye av oppdateringen i bilder. Problemet er at vi ikke har tatt så mange bilder i jula! Men her kommer da et herlig sammensurium av det vi har tatt bilder av.

Juletreet i hos mamma i Limhusveien. Pakkene er klare under treet.

Offisiell fotografering av Roger og hans kjæreste Off fra Thailand.

Kristin prøver bowling med Wii hos nevø Andreas. Gikk overraskende bra faktisk..


Gunnar og Roger spiller X-box 360 hos Eriksens.

En aldeles fortreffelig nyttårsaften hos familien Krohg.


Den første dagen i det nye året innledes med besøk! Eriksens på hjemovertur, og Thor Einar og Elisabeth på snarvisitt.

Isabelle og Inzi var også med, Inzi fikk tøyse-briller for anledningen.

Vi har fått oss ny Mac!! Gunnar er klar for å pakke ut den nye babyen..

Vi blogges!

7 kommentarer:

grethe sa...

Fillern jammen klarte dere ikke komme f¢r oss med en oppdatering. Hehe.. jeg har oppdatert i dag også nemlig, men ser ut som du var f¢rst ute Kristin! Det er bra det - og så med en hånd bare til og med! Ja ja.. mente egentlig å si Godt nyttår da! He he.. Klemmer fra meg

grethe sa...

Ja glemte å vise litt medlidenhet med deg da Kristin.. Veldig leit med hånda di - håper du blir fort bra igjen! Har akkurat sittet og sett på bilder fra Sydney-livet deres, det er jo helt utrolig at dere har vært der! Skulle akkurat til å sp¢rre deg på msn Gunnar hvordan du egentlig likte den "Giant drop-en" du tok der (du logga deg akkurat av da jeg skulle sp¢rre, så da sp¢r jeg her i stedet)? Jeg tok en sånn i Danmark nemlig, og trodde jeg skulle d¢.. Men overlevde jo heldigvis da :) Ha en god kveld!

Oline sa...

godt nyttår!!! nå SKAL vi snart treffes!! yeah!
hehe,ser ut til at det ble litt X-box..vittig!
kommer tilbake etter juleferie nå til helga.kost meg på landet!
klem

Thor-Aage sa...

Hei Kristin Maria og Gunnar.
GODT NYTT ÅR også her på loggen.
Mange fine bilder å se på.
Leit med det fallet på vei til jobben og skaden i høgre arm. Godt det ikke gikk værre, så er det bare å håpe det ikke er noe brudd...
Det går nok bra.
Ønsker dere en riktig god helg.
Pappa/svigerfar

kirkegata9 sa...

har visst glemt å skrive kommentar her....men vi har sett og lest alle mann!
Håper det går bra med armen din Kristin, du er vel kanskje frisk som en fisk nå?
Og Gunnar du er vel snart altetende, -eller?
Vi håper at det kommer litt snø snart vi. Om ikke så mye så iallefall bittelitt... så vi kan lage en engel eller to i snøen :-)
Eller helst litt mer enn bare bittelitt, og samtidig helst bittelitt mindre enn i fjor ;-)
Ha det fint så lenge!
Klem fra Elin og co

Anonym sa...

Hei til Kristin og Gunnar!
Det er veldig koselig og det et litt anderledes å gå inn på bloggen deres nå. Trives nok bedre med å ha dere i Oslo, ja.
Nå er armen din bedre, Kristin, det hadde nok tatt litt lengre tid om den var brukket.Godt at det gikk som det gikk.
Dere hdde likt det synet vi har utenfo vinduene i kveld.
det har kommet mye snø og vi har fullkommen julekortstemning i skogen. jeg har fått meg en god skitur i dag og gleder meg til en ny tur i morra.
må jo utnytte snøen, er ikke trygg selv i Trysil på at snøen vil ligge der myk og fin så lenge.
Ønsker dere ei god helg.
Klem fra mamma/svigermor i Trysil

Mette Flermoen sa...

Hei på dere!

Gøy å se bilder fra jula... Godt å høre at armen er bedre Kristin, fort gjort! Vi gleder oss veldig til helga, og til å smake gourmet-maten dere skal lage i stand, kanskje mest av alt gleder vi oss til litt fri fra ungemas...

Ei god uke videre til dere!
Metteklem

Blog Widget by LinkWithin