torsdag 25. januar 2007

Det finnes ikke nok timer i et døgn...

Hei! De siste, noe sporadiske oppdateringene her har vært preget av en smule hastverksarbeide fra vår side, og igjen må vi beklage dette. Slik tingene er nå føler vi rett og slett ikke at vi har mange timene til overs i et døgn etter alt som må gjøres er unnagjort. Gunnar har jobbet i snitt 10-11 timer hver dag de siste fire dagene, og jeg får stadig nye oppdrag gjennom firmaet vårt (se på Tv2 2.helgen i februar..), i tillegg til 8-16.jobb hver dag.

Vi vurderer derfor å trekke oss tilbake - noe vi forsåvidt egentlig allerede har gjort - og heller komme tilbake ved en senere anledning da vi føler vi har noe å oppdatere med.. Fortsetter dere likevel trofast å titte innom kan det være det plutselig er en ny oppdatering - slik som i dag.

Under "andre nyheter" kan vi nevne at vu har blitt tante og onkel igjen! Anita og Kenneth har blitt mamma og pappa til en liten jente - Jasmin, og Isabelle er stolt storesøster!

Ha en fin slutt på uken og en god helg!

Legger ut et bilde fra noen uker tilbake, av de fantastiske putene jeg har sydd! Ikke bare har jeg sydd praktfulle putetrekk, men til og med glidelås har jeg fått til på trekkene. Ikke dårlig om jeg må si det selv.. :) Stuen er åpen for inspeksjon foe de som ønsker å se nærmere på kunstverkene..

11 kommentarer:

Anonym sa...

Hei på dere to...
...travle unge mennesker, mangler noen timer i døgnet?
Vi skal ta en inspeksjon når anledningen byr seg, nydelige puter du har sydd Kristin. Dere får prøve å roet litt ned og komme i normalt gjenge. Men forstår at jobbene krever sitt.
Ellers hyggelig å lese nytt på loggen.
Dere får ta godt vare på hverandre fortsatt.

Hilsen fra Skien/Halden
Thor-Aage

Anonym sa...

Heisann! Vi er nok en gang inne på bloggen deres,for å se hvordan Oslo livet er. Det ser ut for å være travelt. Hvordan går det med hånda di, Kristin? Gratulerer som tante og onkel igjen!!!! Vi er faktisk ganske stolte som gammelonkel og gammeltante vi også.
Ta godt vare på dere selv da! Håper det ikke blir så altfor lenge til vi treffes igjen. Ha en riktig fin helg begge to.

Klem fra onkel Asbjørn og tante Eva

grethe sa...

Hei hei! Så artig med en liten oppdatering! Og gratulerer som tante og onkel! Det er to i "ovnen" på Andreas sin side, men det er enda en stund før de kommer da. Ellers så tar det vel slutt med disse nyankomne tante og onkelbarna snart - ja i alle fall i våre familier - de begynner å gjøre seg ferdige gitt. Spørs om snart søkelyset rettes mot oss "minstebarn" da.. hmm.. hehe.. ja det skal vi vel fikse når den tid kommer :) Imponert over putene dine Kristin, de ser kjempefine ut - I take it that du har symaskin da? Det må være en kjekk sak å ha! Well, dere må ha ei god helg og håper dere får litt anledning til å slappe av i helgene.. Jeg er hjemme fra jobb i dag, fortsatt syk.. kjedelig. Anyway.. vi prates!

Anonym sa...

Jeg er imponert!! Putene ble kjempefine - og til en så mye bedre pris. Gleder meg til å se den "blå" stua live.

Klem Elisabeth

Anonym sa...

Hei på dere!
Du overrasker stadig, Kristin. Har ikke tenkt på at du sitte ved en symaskin og få slike resultater første gang liksom..... Moro! Gøy å fikse opp litt i heimen og samtidig få utfolde sin kreativitet på hjemmebane også.
Disse putene skal jeg nok få se nøyere på om ikke alt for lenge får vi håpe. Det ble bare lekkert!
Moro å lese på bloggen deres fortsatt!
Tiden flyr for dere, må bare håpe at dette ikke skal vare ved resten av livet deres.
Jeg tenker på det når jeg slår tlfnr. deres. Tro om dem har tid til en prat, eller skal jeg vente til i morra.
Ha ei god uke!
Trysilhilsen, mamma/svigermor

Mette Flermoen sa...

Hei dere!

TAkk for sist!! Det var så koselig å være i leiligheta deres. Kan skrive under på at putene er fantastiske!! Ønsker meg slike selv. Kaféopplevelsen på Café Sør sitter i enda Gunnar. Veldig hyggelig var det.

Vi snakkes!! Kanskje dere kommer innom til helga?

Klem, MEtte

grethe sa...

Hei dere to! Legger igjen en liten hilsen her jeg (titter jo innom stadig vekk jeg da, i håp om noen nyheter :)- i tilfelle dere ser den! Har tenkt på dere i det siste og håper at dere har det bra, at dagene er gode og at dere ikke er alt for travle! Lykke til videre med alt! Klem fra meg

Anonym sa...

Hei på dere. Travle mennesker er vi glade i, det er fordi vi er det selv. hehe! Veldig fine puter Kristin, trur du har noen triks å lære bort til Tina!? Gunnar hva skjer med spille kveldene våre??? DE HAR VI IKKE SETT!! Vi snakkes da, hilsen naboene(nesten da)

Anonym sa...

Hei!

Savner oppdatering jeg! Skjønner at dere har det travelt men, det hadde vært moro å hørt hva dere er så travle med?

Anonym sa...

Jeg er helt enig med Marie... Kom an da bloggefanter! Gi oss en liiiiten oppdatering da... Det hadde vært så innmari koselig. :) Dere har da nyheter å fortelle om ja hvordan går det på jobben liksom.. Hehe.. No pressure.. Men nå begynner jeg å glemme å sjekke bloggen deres snart.. så give us something :) Ha det fint videre!

Anonym sa...

Det får da være grenser for hvor mange timer deres skal ha i et døgn

Blog Widget by LinkWithin