mandag 16. oktober 2006

Oppdatering!

En halv måned sidens sist.. Ai ai ai.. Kan ikke gjøre annet enn å beklage, og å love at vi skal ta hverandre i nakkeskinnet og skjerpe oss på oppdateringene!

De siste dagene har vi endelig fått ryddet litt – og dermed funnet igjen kameraet blant annet - så nå får dere endelig se litt av hvordan vi har fått det!

Siden sist har vi fått på plass sofaen vi har kjøpt – ble den ikke fin?

Vi har allerede hatt vårt første overnattingsbesøk forrige helg, og vi hørte ingen klager, så herved er sofaen innvidd og vi er klare for flere besøk! (Har ekstra madrass også altså, om det er flere som ønsker å overnatte..)

Pappa hadde med seg kjøkkenbord da han kom på besøk i går, og hadde laget nye bein så det skulle passe til stolene våre! Kjempekoselig å spise frokost her, eller bare bruke plassen til å jobbe litt.

Mens handy-man sjefen selv (les: Pappa) var innom fikk min egen, private handy-man (Gunnar) bryne seg på oppgaver som å henge opp skap på badet – og her ser dere resultatet!
”Som om jeg skulle gjort det selv”, sa pappa.

Må også bare benytte anledningen til å vise fram den tøffe vasken vår!
Personlig tror jeg det må være den stiligste vasken i hele verden..

Så nå er vi SÅ fornøyde! Synes vi har fått det – lunt tror jeg er ordet. Er jo noen småting som er igjen, som spisestue og møbler i gangen, men nå er det i aller høyeste grad levelig å bo her!

På "fritiden" - når vi ikke ordner med leiligheten - jobber Gunnar fortsatt hos TV-Inter og trives med det. Jeg jobber fortsatt for MMI, og trives ikke så godt med det.. :) Men jeg klarer meg ut oktober!

I morgen skal jeg i møte med Småbedriftsforbundet som har en jobb til meg, for å høre litt mer hva den jobben går ut på. Så det blir spennende! Kanskje jeg har en jobb etter oktober også! Det hadde vært noe..

Herved lover jeg på tro og ære at vi skal oppdatere innen det går en ny halv måned, så følg med, følg med..

7 kommentarer:

Anonym sa...

Så utrolig koselig!! Unner dere virkelig den flotte leiligheten. Gleder meg til å se den "live" nå. Ha en flott uke.

Klem fra Elisabeth (med den store magen)

Kikkis planet sa...

Elin: Så morsomt med samme stuebord da - Great minds thing alike vet du! :)

Elisabeth: Har skjedd LITT siden dere var her sist iallfall! Vi gleder oss til å ta i mot mer besøk!

grethe sa...

Hurra for oppdatering! Har venta spent naa (men klager ikke for vi er jo ganske treige med oppdateringer selv vi da - og dere er jo vanligvis ikke det - saa you're forgiven) Wow! Bildene ser ut som de er tatt rett ut fra en interioerkatalog! Dere har jammen faatt det fint og det ser kjempekoselig og flott ut! Den leiligheten er nok en man kan kose seg i og foele seg hjemme i ja - skjoenner godt at dere er fornoeyde, det har dere all grunn til aa vaere :) Jammen skjedd mye for dere paa bare noen maaneder (siden Sydney..) Klare for den norske vinteren naa eller? He he.. Her vi er er det opp mot 20 grader midt paa dagen hver dag, og det er rart, men vi faar hoestfoelelse stadig vekk paa kvelden naar lufta blir skarpere og det lukter nesten som hoest i Norge gjoer :) Vi har det absolutt itte vaerst nei! Og om 2 uker kommer vi hjem til Norge en liten snartur! Jippi! Ha en fin uke videre!

Thor-Aage sa...

Hei igjen. Koselig med en oppdatering hos dere. Men enda mer koselig var det å få stikke innom dere og besøke dere på søndag.
Ser på bildet at bordet har kommet til sin rett og at det har fått plass i hjørnet, det passer jo faktisk med resten av interiøret. Det er bare å si fra om det trengs hjelp til noe en eller annen gang. Men Gunnar greier jo alt selv.
Gleder oss til å besøke dere igjen en annen gang.
Klem fra pappa. Gro Hilser også.

Kikkis planet sa...

Grethe: Klare for vinter? Njææ.. Men vi har vel ikke så mye valg..! :) Begynner å bli kaldere nå, her er det skikkelig høst, og vi er spent på vinteren i Oslo! Koselig med norgesbesøk! Kanskje vi ses?

Pappa: Kjempekoselig med besøk - og tusen takk for all hjelp til det praktiske! Er SÅ fornøyd med kjøkkenbordet, vi spiste vår første middag der her om dagen, og det var ikke den siste gangen vi gjorde det!

Anonym sa...

Hei dere! Gratulerer med leilighet og velkommen tilbake til Norge og allting. Har liksom fulgt med dere litt i Sydney, og så er det jo alltid gøy å se åssen dere har det nå også. Kjempelekker leilighet dere har fått da! Vi er jo ofte i området Torshov nå vet dere, siden Tina og Johnny også bor på Torshov. Kanskje vi treffes en dag :-) Ha en god helg, og masse lykke til m jobber og livet i Norge igjen. VI snakkes! Klem fra Ann Helen og Thomas

Anonym sa...

Hei Kristin og Gunnar!
Jeg blir nesten lei meg når jeg ser den lunkne iveren når det gjelder responsen på bloggen deres.
Er nesten redd dere flytter til Sydney igjen. Forresten tror jeg ikke det er noen fare for det da.
Det er såå koselig å se at dere har fått det så fint i leiligheten deres. Dere er flinke til å få det til.
Vi håper snart at vi kommer på besøk og gleder oss veldig til det.
Vi snakkes!
Klem fra mamma/svigermor

Blog Widget by LinkWithin