søndag 13. juni 2010

Noe gammelt og noe nytt.

Her kommer noen bilder som vi ikke har fått vist fram, både nytt og gammelt!


Karnevalsbursdag. For Isabelle og Anita i mai. En herlig gjeng!

Familien Bækkevold helt til venstre som marihøne, sjørøver og gammel dame.



Tobias var ikke tistede da bildet ble tatt, så derfor måtte vi ta eget bilde av han. Skal det være karneval, så SKAL det være karneval.

Helmelk. 3,9% fett.



Og så et bilde av Milly som har rigget seg til for å se på Barne-TV. Hun dytter tripp-trapp stolen bort til TVen og klatrer opp.. Hun vet hvordan hun vil ha det denne jenta..

Høyt. Kan ikke klage på utsikten i alle fall!



Til slutt noen hobby-prosjekter: Lekeposer og noen puter til sofaen.


Til leker. Passer akkurat til pusle-klosse-brettet.


Med snurping i toppen. Stoff fra IKEA og Panduro.



Smått og stort. Stoff fra IKEA, Stoff og stil og Panduro.


Også med snurping. Så man ikke mister noe!


Nye puter. Superfine stoffer kjøpt på Etsy - det med bilene er fra Japan.


Sydde disse før Tobias ble født - har bare ikke fått vist bilder av dem tidligere. :-)

Til neste post kan vi friste med Milly (1,5 år gammel) sin "ordliste"!

7 kommentarer:

silje sa...

Eg ler meg i hjel av at Tobias var kledd ut som ein H-melk! Har du laga kostymet sjøl? :)

Anonym sa...

Du er fantastisk flink til å lage de lekreste ting Kristin! Men har du bilde av muffinsene? :)
-Og så var det gøy å se igjen den glade karnevalsgjeng :)
Klem Elin

Kikkis planet sa...

Silje: Har laget kostymet til Tobias selv ja, malt og skrevet på en hvit body rett og slett. Det enkleste er ofte det beste/morsomste! :)

Elin: Bilde kommer - OG bilde av Milly som leker med muffinsene! Alt ligger klart, så dersom det er interesse for det så kan det bli muffins-post neste, og ordlisten kan vente.

Anonym sa...

Ooops...den kom visst ikke med, kommentaren jeg prøvde meg på....gjør et nytt forsøk;

Kjempefine poser/vesker du lager!!
Kunne gjerne tenkt meg tips om hvor jeg kan finne mønster til de... ;o)
Og for en herlig blanding av glade karnevalsgjester!!
Sist, men ikke minst; herlige bilder av skjønne Milly og barske Tobias!

Vi venter spent på neste post..om det er muffins eller ordliste.

Gro

Kikkis planet sa...

Gro: Så gøy at du syns tingene er fine! Jeg er jo en simpel amatør i forhold til det du lager - for eksempel har jeg ikke noe mønster, jeg bare syr på måfå som det heter, etter ideer fra nett og eget hode.. :-)

Anonym sa...

;o) da er du på ingen måte amatør! Da er du proff!!!!
Du er jo utrolig kreativ, det visste jeg jo, men det er så gøy å se resultatene!
Kjempefint alt sammen, og du er flink med farger og mønstre på stoff!

Gro

Anonym sa...

Kristin! Utrolig mye fint du lager! De veskene er er jo bare helt geniale! :) Kan ikke vi få til et juleverksted el no da, der du kan hjelpe/lære bort å lage sånne vesker. Det er jo fantastiske julegaver til mammaer, søstre, svigersøster, bestemødre, venninner, tanter +++... Hver enkelt bare tar med stoff de vil bruke! JA! Klem Tina

Blog Widget by LinkWithin