lørdag 12. juni 2010

Lørdagsgodt

Det er svært sjelden at jenta vår får lørdagsgodt, i kveld var unntaket fra regelen (hvis man kan si det på den måten?)

Gull-vafler. Bokstavkjeks og smarties.



Nam-namm.. Og se så langt hår jenta vår har fått!



Helt oppslukt. Spennende barne-TV!

Nå har roen senket seg i heimen, begge barna sover og pappa'n er ute på gutte-kveld (Fifa) - og jeg kan gjøre hva jeg vil, som slippe å se på VM, som jeg tror jeg kommer til å få nok av den neste måneden. :-)

Og så må vi si tusen, tusen takk for kommentarer! Vi er ikke alltid like flinke til å svare på de, men vi setter utrolig stor pris på at dere legger igjen noen ord når dere er innom og leser!

Nå har jeg forresten mange poster på vent, så det kan hende det plutselig er noe nytt å lese her allerede i morgen! Følg med - følg med!

5 kommentarer:

Solveig sa...

Å så gode bilder! Milly er til å spise opp, hun er så skjønn!Gleder oss til å se dere igjen, håper ikke det er så lenge til:) Klem
PS Tobias er så god han også altså.... Dere er en flott familie som vi er superstolte av!

Kikkis planet sa...

Solveig: Jeg er helt enig - de er til å spise opp begge to! Det kommer snart flere bilder av Tobias også - da skal dere få se en som virkelig er til å spise (evt. drikke) opp. Du skjønner det når bildet kommer. :-)

AB sa...

Langt hår Milly har fått :-) Søta.

Anonym sa...

Ja her ser vi jenta som storkoser seg med godteri! Sånn skal det være... ;o)
Og vi gleder oss til nye innlegg og bilder her på bloggen, vi følger med på alt nytt som skjer her.
Håper vi ser dere i Halden/Oslo snart..
Fortsatt god sommer.

Bestefar og Gro

Kikkis planet sa...

AB: Ja, vi klipte jo panneluggen for ikke lenge siden, men det er ikke lenge til vi må frem med saksa igjen!

Bestefar og Gro: Koselig at dere følger med! Vi satser på å ses om ikke så lenge! Vi høres i løpet av uka.

Blog Widget by LinkWithin