fredag 31. desember 2010

HAPPY NEW YEAR!

Vi er fortsatt et stykke unna toppformen her i familien, så i kveld blir det koselig nyttårsfeiring med bare oss fire hjemme i Oslo. Vi skal kose oss vi!


I morges laget Milly (med litt hjelp fra mamma) partyhatter til festen i kveld! Milly har fargelagt og limt, mamma har klippet. Se så fine vi ble!


Tobias prøver hatten sin.


Til slutt utvalget av kjoler som Milly kan velge mellom i kveld.
Hvem tror du det blir? Jeg har en liten mistanke om hvem jeg tror hun velger.. :-)
Godt nyttår til alle som er innom!


Postet via BlogPress på min iPhone.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Så fine hatter dere har laget. Nå håper vi dere blir skikkelig friske snart! Jeg tipper på at Milly velger den røde kjolen. Ha en superfin kveld! klem farmor

Anonym sa...

Johanna tipper på at Milly velger den røde kjolen.Klem fra Johanna

Thor-Aage sa...

Flotte nyttårshatter - - - !!
Velger nok kjolen til venstre c",) . . .

Riktig GODT NYTT ÅR til dere alle 4 !!!

AB sa...

Godt nytt år kjære dere. Håper starten på det nye året blir bedre enn slutten på det gamle :-) Go bedring til dere alle.
Tipper hun valgte den til venstre :-)
Klem

Kikkis planet sa...

Mot alle odds - jeg tippet også på den røde - så valgte Milly den lilla, helt til høyre! :-)

Blog Widget by LinkWithin