torsdag 25. november 2010

Planleggingsdager i barnehagen

Uff - nå er det langt mellom innleggene her! 

Ikke så rart, når jeg glemmer å legge ut det jeg skriver.. Her er en post jeg skrev før helgen som bare har blitt liggende og ikke publisert. 

Mandag og tirsdag (altså i forrige uke) var det planleggingsdager i barnehagen, så da koste vi oss hjemme som best vi kunne alle tre. 

Jeg måtte en tur ned i bilen og hente dressen til Milly før vi skulle ut, og tok sjangsen på å la de begge være igjen i leiligheten. Milly fulgte meg ut i gangen, og jeg sa at jeg kommer veldig snart tilbake, og at hun kunne vente på meg. Tobias lå i sofaen. Jeg skyndte meg ned og opp, var nok ikke borte mer en maks to minutter, men må innrømme jeg var litt spent på stemningen da jeg kom tilbake. Jeg åpnet døren - alt var stille. Et godt tegn at det ikke var noe hylskriking i alle fall. På stua finner jeg begge go'ingene i sofaen! 

Sofakos. Milly hadde klatret opp til Tobias og lagt seg ved siden av han og holdt rundt han. Fineste storesøstra og nydeligste lillebroren!


Veldig konsentrert. Plastelina fikk Milly i bursdagsgave, og det var stas å holde på med! Ble etterhvert også litt frustrert fordi hun ikke fikk til det hun ville. :-) 


Utvalg. Kan ikke klage på fargeutvalget i alle fall! 

Skal prøve å skjerpe meg på innlegg fremover! 

1 kommentar:

Anonym sa...

Goingene Milly og Tobias! Da skulle Milly beskytte Tobias. Noe så flott! Superdupre unger!
farmor

Blog Widget by LinkWithin