mandag 15. november 2010

Farsdag!

Denne helgen har gått i ett for oss (barnevelsignelse og kunstauksjon - bilder kommer etterhvert), men litt farsdag feiret vi i ettermiddag. Gunnar fikk kort som Milly hadde laget i barnehagen, og Panserhjerte av Jo Nesbø i gave fra oss tre. 

Jeg er så glad for at jeg er gift med en så fantastisk mann som er så fin pappa til barna våre. Han gjør alltid det beste for de.
Min kjæreste Gunnar er en pappa som er så utrolig glad i Milly og Tobias, og elsker og leke og tøyse med de. Han er den beste på å være bjørn/løve/flytårn. Og å leke med pappa tror jeg er noe av det beste Milly og Tobias vet - de har den mest klirrende latteren når pappa er med og tøyser. 
Han forteller de beste historiene, han er tålmodig og snill, og han er god til å trøste hvis noen har vondt. 
Synger gjør han, og danser sikkert også hvis du spør fint. :-) Jeg tror ikke det er noe han ikke vil gjøre for barna sine, og for familien sin. 
Rett og slett den beste mannen og pappa'en! 


2 kommentarer:

Anonym sa...

Det må være fantastisk å få en slik erklæring fra sin kone, Gunnar! Finere gave finnes ikke på farsdagen.
Du er flott du også, Kristin!
svigermor

Gunnar sa...

takk og takk du vakre mamma til mine barn. Du klarer deg helt greit du også.. :-)

Blog Widget by LinkWithin