mandag 15. september 2008

Vanngymnastikk og photo-shoot


Illustrasjonsfoto fra Maggie McDonald Photography

Svangerskapet skrider fremover, og med det økes plagene, noe man vel bare må kunne regne med. Har begynt å få trøbbel med hofter og bekken, og har fått henvisning til trening i basseng! (Legen mente aerobic på Friskis og Svettis ikke var å anbefale..)

Så i dag har jeg ringt og meldt meg på til vanngymnastikk for personer med bekkenløsning. (Det betyr kanskje at alle er gravide, når jeg tenker meg om?)
Det jeg synes var litt morsomt når jeg snakket med den hyggelige damen i resepsjonen var – i tillegg til at jeg ser for meg vanngymnastikk med x antall vaggende damer som noe litt artig i utgangspunktet – var at jeg må ha med meg badehette! Kan fornemmelig se for meg scenarioet i bassenget.. Så det skal bli interessant og se hvordan det blir på onsdag!

Tviler på at jeg blir like tøff som denne dama i badehette..
Foto fra Rafael Balcazar Photography

Ellers har jeg vært hos fotograf i forrige uke og tatt bilder av meg og magen! På Fame har de photo-shoot, visning og en forstørrelse i 14x18 gratis hvis man bestiller før 1. oktober! Så da tenkte jeg det var litt artig å gjøre det nå, med den store magen! Så på fredag skal jeg på ”visning” og velge ut bilde! Gunnar syns nok jeg er litt rar som gjør sånt, men gratis er gratis mener nå jeg. ☺
(Og har de sånn tilbud senere igjen kan jo Gunnar benytte seg av det til vi skal ta familiebilder (??) – hvis det er slik at samme person ikke kan bruke det tilbudet flere ganger da.)

Ingen kommentarer:

Blog Widget by LinkWithin