søndag 17. februar 2008

Nytt år - nye muligheter!

Siden sist har vi blant annet:

Feiret bursdag med Johanna + prøvd å se fine ut.




Feiret “Friluftslovens dag” med Karianne og Mads.




Kjørt “rib” med Anders og Skjærgårdsguiden!





Vært på Tusenfryd med familien Heltvedt-Andersen





Vært i Zurich på Mosaic-samling





Hengt endel med vår fantastiske famile





Feiret jul og nyttår





Klippet håret og eksprimentert litt i Photoshop..





Gått tur langs Akerselva





Begynt å trene! (Illustrasjonsfoto)

5 kommentarer:

Anonym sa...

I alle dager. Kom innom bloggen ved en feiltagelse og trodde den var lagt dø. Så feil kan kan ta. Ha en flott uke. Snakkes og sees. Klem Elisabeth

Anonym sa...

Hei på dere mye nytt å se her. En kommentar ser ut til å fremkomme med virus... men det har dere vel funnet ut av allerede :)
Hilsen fra Halden

grethe sa...

Næmmen så artig!
Jeg stakk tilfeldigvis innom her jeg også og plutselig var det masse flotte bilder her!
Dere er flinke til å vise hva dere har holdt på med i det siste!
Og tur til Zurich også?! Itte værst!
Gode familier dere har!
Gleder meg til å se deg i levende live med nyklippet hår osv Kristin!
Ellers må dere ha en flott vår videre!
Klem fra meg

Anonym sa...

Jøye meg...Du er blitt mega lik din storesøster...altså da mener jeg helt enormt altså..Men det er ikke dårlig det, for dere er kjempe pene og skjønne begge to!
klem til deg og din lille familie! klem Malene

Kikkis planet sa...

Malene: Takk for komplimentet - jeg tar det iallfall som et kompliment, og det er jeg sikker på at min storesøster også gjør! :)

Blog Widget by LinkWithin