tirsdag 21. august 2007

Jobb-jobb-jobb!

Feriefølelsen har for alvor forlatt kroppen for denne gang føles det som. Jeg har jobbet mye overtid i det siste, ettersom en ny utgave av magasinet Yapa skulle leveres til trykk.


Nå er det imidlertid levert, og om du går inn på yapa.no kan du bestille gratis abonnement! Bladet kommer altså rett hjem i postkassen til deg - helt gratis! (Hvis du bor i Norge da..). Kanskje får du med deg kommende utgave - hvis ikke får du bare si fra så kan jeg ta med et til deg - ellers må du smøre deg med tålmodighet til den neste utgaven som kommer i november.

Nyeste utgave av Yapa - snart i en postkasse nær deg?

Gunnar jobber også mye overtid, i går kom han hjem klokken 01:00 (ja, midt på natten) etter å ha jobbet en uforskammet lang arbeidsdag. Jeg skal få avspasert litt oppsparte timer denne uken, og Gunnar skal prøve å få roet ned tempoet litt, men det er ikke så lett når det er så mye som skal gjøres!

Nå skal vi snart på samling i Mosaic Oslo, kirka vår. Hva synes dere om forslaget vårt til slagord: "Du trenger ikke være kristen for å gå i kirka.." Ble du litt nysgjerrig nå? Sjekk ut mer på våre nettsider! Ha en fortsatt fin uke!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mye jobb har det blitt for meg også ved skoelstart. Men denne helga tar jeg fri. Har bestilt bladet ditt. Skal bli spennende å se. Hils.

mvh tante Sigrunn

Anonym sa...

Hei Kristin og Gunnar!
Morsomt å lese om dere av og til. Føler jo at jeg kjenner dere litt fra tiden i Sydney. Håper dere har det fint i Oslo også, og ikke bare arbeider!
Klem fra Sonjas mamma - Ester

Blog Widget by LinkWithin