tirsdag 5. desember 2006

Hjemme alene, jobbintervju og juletre

Da er jeg hjemme alene for første gang siden vi flyttet inn her i Oslo! Gunnar er på oppdrag med jobben i Skien, og kommer tilbake i morgen ettermiddag. Så jeg skal klare meg bra!

En annen litt morsom ting – vi har fått juletre i hagen! Rett utenfor vinduet vårt! Vi satt og spiste middag i går, og når vi var ferdige var det plutselig der! Veldig koselig!! Mangler bare snøen, men den ser ut til å være langt unna.

I dag har jeg vært på jobbintervju hos 2CV karriereutvikling her i Oslo, for jobben som grafisk designer hos Kid Interiørs hovedkontor i Drammen. Følte intervjuet gikk veldig bra, fikk vite litt mer om jobben, og fikk fortalt om meg selv og vist frem noen av prosjektene mine. Etter intervjuet takket de for at jeg kom, og sa at jeg likegodt kunne drevet med salg, fordi jeg var så flink til å selge meg selv! Så det må da vel være bra?

De skulle ha åtte stykker inne til intervju denne uka, så skal de velge ut noen de vil presentere for Kid. De skulle gi tilbakemelding tidlig i neste uke, så det blir spennende å høre! Uansett var det veldig gøy å være på intervju og få erfaring med det.

6 kommentarer:

Solveig sa...

Så spennende det er med jobb for deg også, Kristin! Det er uansett en veldig god erfaring å få med seg, det å være på intervju altså. Skal på et selv, på bursdagen til Gunnar av alle ting. Det er litt moro, men samtidig skummelt.
Koselig julestemning hos dere også, og jeg ser veldig likheten til Tøyengata... ;-)

Ha ei koselig førjulstid!
Klem fra Karoline og Solveig

Solveig sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...

Hei Kristin Maria.
Høres både spennende og krevende med jobbintervju... Flott juletre sånn rett utenfor vinduet, det var da veldig koselig. Blir flott om det kommer snø.
Går nok greit å være alene en gang i blant mens Gunnar er på oppdrag utenbys. Kanskje vi får se noe fra Skien??
Ha det fint fortsatt.

Hilsen Pappa

Oline sa...

bra jobba, kristin!spennende hva som skjer!jeg er så oppriktig lei meg for at vi ikke har fått til å treffes,jeg tar juleferie på fredag (!) og drar sørover for å jobbe.men kan vi ha det som et nyttårsforsett? (et av dem vi holder;) ) for jeg gleder meg til å se dere!god klem

grethe sa...

Hei Kristin!
F¢ler med deg i alene tilværelsen! Jeg er også alene i ¢yeblikket (for f¢rste gang siden vi kom til London), siden Andreas reiste i går.. Han kommer tilbake på mandag.Men nå er jo ikke jeg helt alene i huset da, siden vi deler det med Marit og Tor Einar. Jaja.. Vi klarer oss nok vi! Virker som intervjuet ditt gikk veldig bra! Blir spent å h¢re neste uke! Ha det fint så lenge da - du får leie deg en ordentlig jentefilm og kj¢pe deg noe godt og skikkelig kose deg! Det gjorde jeg i går ;) Vi prates! Klem fra Grethe

Anette sa...

Hei Gunnar og Kristin!
Selvom det ikke er så lenge siden sist, så ville jeg bare stikke innom her og si hei! Og husk at hvis dere har ledig tid på søndag så er det Jul i Linderngata;)
God helg og stor klem fra Anette (som er ferdig med klassisk eksamen, JIPPIIIII)

Blog Widget by LinkWithin