tirsdag 26. september 2006

Snart innflytting?!

For tiden er det ikke så mye nytt som skjer her hos oss, derfor har vi ikke vært spesielt hissige på å oppdatere her.. Men det er SÅ koselig at folk er innom og kikker! Og så flinke som dere er til å legge igjen kommentarer - det er veldig koselig!

Jeg var innom MMI på fredag, og fikk vite litt mer om opplegget for oktober. Det hørtes helt greit ut, og han skulle sende meg en mail og minne meg om et innføringskurs som skal være i morgen kveld. Så da forstod jeg det slik at jeg fikk jobbe for de. Jeg har fortsatt ikke hørt noe fra de, men får vel vente til i morgen med å ringe hvis jeg fortsatt ikke har hørt noe da.

Vi venter ellers veldig på å få tatt over leiligheten vår, vi håååper det skjer torsdag denne uka, hvis alt går slik som vi ønsker med banken og overføring av penger. Gunnar får avspasere på jobben på fredag, slik at vi kan leie bil og hente flyttelasset vårt i Trysil på fredag og flytte inn i helga! Det hadde vært kongelig..

Og så tror jeg ikke vi har fortalt at vi har kjøp oss sofa? Det gjorde vi nemlig på lørdag! Ingrid og Bergfinn var innom og vi dro til "Living" for å se på sofa. Og der stod den vettu - DEN fine sofaen. Så denne kjøpte vi da.

Og de sa man måtte regne med å vente i opptil ti (10!) uker med å få den levert og da så vi for oss noen litt kjedelige uker fremover.. Men siden vi kjøpte akkurat den som var utstilt, var den bestilt og kom inn første uka i oktober! Så det var jo perfekt! Og i går, mandag, fikk vi (..eller egentlig mest Elisabeth og Thor Einar men..) reklame fra Living i posten, der sofaen var 2000 kroner billigere enn det vi skulle betale.. Men da ringte Gunnar Bækkevold og klaget, og vi fikk den til 2000 billigere! Jippi!

Vi vurderte å kjøpe denne stolen og puffen også, men vi er litt usikre på hvor god plass det er i stua, så vi fant ut vi skulle vente litt.

Ellers bruker jeg dagene på å saumfare IKEA-katalogen og planlegge hva vi skal kjøpe, og å sette opp budsjett på hvor mye det kan bli kostende. Og så søker jeg fortsatt på jobber da selvfølgelig. Vi gir lyd fra oss når det er noe nytt!

3 kommentarer:

grethe sa...

Halla! Synes dere oppdaterer svaert saa ofte jeg! Vi er jo supertreige i forhold til dere da! Veldig fin sofa maa jeg si, og stolen og puffen kan sikkert bli god aa ha og om jeg skal si min mening :) Vi oensker oss ogsaa veldig en oppdatering paa moebelfronten i stua der vi bor, men det har ikke vaert en prioritering der enda. Saa koselig det er aa planlegge innflytting og innkjoep til ny leilighet - kos dere masse og tenk at det gjoer ikke noe om ting tar litt tid, det har ikke noe hastverk (hehe.. sier det kanskje mer til meg selv egentlig, for jeg foeler vi blir aldri ferdig med aa flytte inn, fortsatt noen esker i boden og saann som ikke er utpakket.. Men hvor skal man putte alt hen da? Hmm...), bare koselig aa gjoere det til en avslappet og a time to enjoy! Vel.. vi snakkes snart vi :) Synes forresten at heklingen din Kristin saa ganske saa bra ut - jeg har proevd aa laere det to ganger, men glemmer alltid hvordan det er rett etterpaa for jeg oever ikke nok.. Saa staa paa - bring heklingen videre inn i fremtiden :) Ha gode dager fremover - vi skal naa hjem etter endt arbeidsdag, vi er litt triste i dag for vi fikk mail og bilder av de nye eierne til Fiona og det var saa rart.. Hun har det jo bra, men vi savner henne jo og rart at noen vi ikke kjenner er glade i henne naa.. Well.. dette ble en lang en! Ha det da! Klem fra Grethe

Oline sa...

gøy å høre! sees snart?? :) klem

Kikkis planet sa...

Oi! Det med hobby-bok var en god ide Elin! Det hadde jo vært kjempemoro.. Var det noe frist på det?

Jeg har jo ikke bilde av noe av det jeg har laget men.. Kan jo bare lage noen fler i en fei..
Hmm det må jeg tenke litt på. Takk for tipset! :)

Blog Widget by LinkWithin