søndag 30. mai 2010

Klippet og klart!

Kometkameratene. Milly koser seg med Barne-TV i sin lekre badekåpe - ferdig med sin første hårklipp!

Hoi - nå er det lenge siden fruen i huset har oppdatert bloggen! Det betyr absolutt ikke at det ikke har skjedd ting her hos oss, heller det motsatte. Så for at det ikke skal bli en udødelig lang post i kveld har jeg delt det opp litt. Så kommer de ferskeste nyhetene og bildene om noen dager!

Siden sist har Milly klippet håret!

Før og underveis. Luggen begynte å bli litt lang, Milly får kose seg med kjærlighet på pinne mens mamma klipper.

Ferdig! Både nyvasket og nyklippet.



Vi har koset oss ute på verandaen - utrolig deilig med egen uteplass! Blant annet har vi:

Spist lunsj



Vannet blomster



Speidet etter biler, busser, tog og motorsykler. Og innemellom flyr det jammen meg et og annet helikopter eller fly forbi også.

(Bildene er forresten fra mars - dersom noen syns jenta vår har på seg alt for mye klær med tanke på at det snart er juni måned..)


Til neste post kan vi friste med følgende:
  • Litt utdaterte bilder av Tobias, men nye vil også komme etterhvert!
  • Bilde av søskenvognen vår, samt søskenkjærlighet i praksis
  • Dokumentasjon av en av Milly sine siste kunster, nemlig stå på en fot! :-)

Senere vil vi også offentliggjøre:
  • Deler av Milly sin "ordliste"
  • Bilder av mine siste hobby-prosjekter
  • Samt en nærmere beskrivelse av en hjemmeulykke..
Så det mangler ikke på ting å skrive hjem om her i gården! Ha en god uke!

6 kommentarer:

mette sa...

Så fin på håret da Milly:) Koselig å se oppdateringene, og å være hos dere..... Håper det ikke blir så lenge til neste gang!

tante mette

Anonym sa...

Fortsatt søt ;-) Kjempekoselig å ha dere på besøk her! Og den potetløp videoen var helt knallbra! Klem Elin

Anonym sa...

Hei hei.
Vi følger med dere fra varme dager i Hellas (Skopelos)
Flotte bilder og morsom video - helt unødvendig med den skjeia syns jeg også - enklere å ta poteten i hånda!!!

Hilsen Bestefar og Gro

Kikkis planet sa...

Det er effektivt å informere på Facebook om oppdateringer skjønner jeg - allerede tre kommentarer under et døgn etter jeg la ut!
Koselig at dere følger med oss, og enda koseligere at dere legger igjen kommentarer!

AB sa...

Jeiii, oppdatering :-) Og jeg gleder meg allerede til neste.
Så stor Milly har blitt, klippet håret sitt og greier. Fantastisk. :-)

Elisabeth sa...

Det er så koselig å følge med dere på bloggen! Gleder meg til neste oppdatering :-)

Blog Widget by LinkWithin