fredag 4. september 2009

Treg høststart

Heisann, opphavet til denne bloggen kjenner litt på tidsklemma for tida, og har altså ikke fått prioritert dette med blogging den siste tiden. Blir vel mest bilder denne gangen også, og igjen er det ikke overraskende at Milly får mest oppmerksomhet.

I sommer har det vært søskenbarntreff, og farmor lagde lik kjole til kusinene Johanna og Milly. De tenkte å ha på seg kjolen begge to, men først måtte den jo prøves:
Det var onkel Egil og tante Mette som hadde med kjolen - stas for Milly og ha besøk, og stas å turne med onkel!

Også var det jo selve søskenbarntreffet, da. Her sitter Johanna på fanget til Tante Marte, mens Milly er på hos mammaen sin:
Også var jo fetter Jonas med selvfølgelig - alltid like gøy å treffe han!
Har gjort unna en flyttesjau siden sist også, her ser du hvordan det så ut før vi flytta ut av gamleleiligheta:

Og her er Milly i den nye, bortsett fra at du da ikke ser noe fra den nye.. Men ho koser seg i hvert fall!
Snill Milly.

Tøff Milly

Der vi bor nå finnes det husker til barna, og Milly digger det!




Det var kjapt og gæli herfra, herved er du oppdatert (på et særdeles overfladisk hvis riktignok..)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei på dere!
Endelig har farmor satt seg ved data"n for å skrive en kommentar. Jeg skulle hatt noe av iveren din Milly, med å trykke på knapper!
Det er ei utrykksfull jente dere har. Kanskje er dere flinke med å fange det rette øyeblikket også da. Iallefall er det en nytelse å følge med på bloggen deres. Det har vært til stor glede for meg i den tøffe tiden jeg har gått igjennom. Milly har fått frem smilet og jeg har fått kjenne gleden i hjertet mitt over å få være farmor.
Håper veldig på å få se dere litt oftere når jeg om noen uker til, blir litt mer mobil.
Klem fra meg og riktig god helg

Anonym sa...

Hallo!
Milly blir jammen meg stor! Det var veldig hyggelig å besøke dere i den nye leiligheten, og nå er vi snart på farten til Oslo igjen for å se på Den Norske Humor! Tusen takk for biletter, nå gleder jeg meg til å komme meg avgårde.
Klem fra stolt kusine, Karoline :D

Blog Widget by LinkWithin