torsdag 30. oktober 2008

Passelig klare.

Termin er i morgen, 31. oktober, så vi begynner å bli passelig klare her begge to – eller kanskje jeg skal si alle tre. Det er nemlig mye aktivitet i magen, og jeg tror det er trangt nok der inne! Vi gleder oss veldig til å hilse på den lille snart, og er innstilt på at det skal skje når som helst. Samtidig er vi ikke stresset eller utålmodige foreløpig, i alle fall ikke undertegnede.

Tenkte bare benytte anledningen til å vise litt av det vi har ordnet i stand til mini, og ellers løst og fast..

De blivende foreldre på en skikkelig cowboy-fest sist lørdag.

Den tilkommende mor to dager før termin.

Hentesettet (eller jakka) er klart - ble ferdig i dag! Lurer på å begynne på lue i morgen, for lue må man jo ha.. Så får jeg se om jeg rekker å bli ferdig før den lille melder sin ankomst. :)

Verdens kuleste kosedyr til knerten kom i posten i dag: katten Ronos!

Barnekroken på soverommet er klar! Superfin seng på lån fra Røsås, og spektakulær hylle fra besten!

Den vordende mor har også hatt tid til å lage det som kan ligne en skolebolle-massakre, som for tiden godgjør seg i fryseren.

Fra i går til i dag har vi hatt bilen på rens, polering og skift av dekk, så vi var litt nervøse da vi plutselig kom til å tenke på at fødselen kunne jo starte! Heldigvis berget vi oss gjennom natten, bilen er hjemme igjen - nyvasket og skinnende - så nå kan alt skje! :) Dere skal nok få høre det når vi har større nyheter å komme med!

4 kommentarer:

Thor-Aage sa...

Hei så koselig å se da. Flott barnerom - eller er det en del av soverommet...
Venter i spenning på at noe skjer snart.
Lykke til alle tre. I morgen er det den 31. så spenningen er stor.


Pappa Svigerfar og snart bestafar på nytt for femte gang. :-)

Thor-Aage

Anonym sa...

Så fint dere har ordnet det til den lille som kommer :) Fødsel er en fantastisk flott opplevelse! Tenk snart har du et lite nurk som bare er vakrest i hele verden!!
Guds fred og rike velsignelse ønskes dere fra oss i Mali

Anonym sa...

Hallo!

Så herlig å se forberedelsene dere har gjort! Jeg er så spent, og gleder meg sånn til tantebarnet kommer:)

Superklem fra Mette

Anonym sa...

Hei på dere!
Vi er så heldige at vi har sett hele utstyret, men noe nytt var det der.
Det er så sterkt det som venter dere, og vi er med og gleder oss til å få vårt åttende barnebarn.
Jeg tenker på 3. nov nå som er min mammas bursdag.
Kunne vært veldig koselig om det ble "den datoen"
Klem mamma/svigermor

Blog Widget by LinkWithin